¡Por fin ha llegado la noche más terrorífica del año!

¡Por fin ha llegado la noche más terrorífica del año!

 

¡Halloween ya está aquí! Y en A Laxe lo tenemos todo preparado para que no te pierdas nada de esta fiesta y la puedas celebrar como se merece. 

Elementos tan característicos de esta celebración como las calabazas, arañas o calaveras ya han inundado todas las calles de Vigo. Pero… ¿Sabes realmente cuál es el origen de esta fiesta?

Lo cierto es que aunque la versión actual que todos conocemos proviene de los Estados Unidos, que destaca sobre todo por los terroríficos disfraces o por el “truco o trato”,  el verdadero origen de esta celebración es europeo y mucho más antiguo.

El festival conocido como Samhain se remonta a los pueblos celtas de Irlanda, que celebraban el final de la época de cosechas y el comienzo de un nuevo año celta. Además, se creía que durante esta noche la puerta entre el mundo de los espíritus y el de los vivos quedaba abierta para que los fantasmas pudiesen vagar libremente… ¿Terrorífico verdad?

Más tarde, la romanización de las tribus celtas supuso la desaparición de las fiestas paganas, por lo que el Samhain fue perdiendo importancia. No sería hasta el siglo XVIII cuando los inmigrantes irlandeses hicieron resurgir Samhain llevándolo a Estados Unidos y popularizando leyendas aterradoras. 

Toda esta historia nos ha conducido al Halloween que conocemos hoy en día, y que nos encanta celebrar. Por eso en A Laxe queremos que disfrutéis de esta tarde con nosotros.

Hoy os invitamos a que os lo paséis en grande con una escalofriante fiesta llena de terroríficos personajes y un montón de actividades: taller de pintacaras, tatuajes para pequeños y mayores… ¡Y sobre todo muchos sustos!

¡No te lo pierdas! ¡Te esperamos en nuestro Centro Comercial para que disfrutéis de esta fiesta tan antigua como aterradora con nosotros!

_________________________________________________________________________________________________

O Samaín xa chegou! E na Laxe temos todo preparado para que poidas celebrar esta festa como se merece.

Elementos tan característicos desta celebración como as cabazas, arañas ou as caveiras xa inundan as rúas de Vigo. Pero… Sabes realmente cal é a orixe desta festa?

O certo é que, aínda que a versión actual que todos coñecemos surxe dos Estados Unidos, que destaca sobre todo polos terroríficos disfraces ou polo “truco ou trato”, a verdadeira orixe desta celebración é europeo e moito máis antigo.

O festival coñecido como Samhain remóntase aos pobos celtas de Irlanda, que celebraban o fin da época de colleita e o comezo dun novo ano celta. Ademais, críase que durante esta noite a Porta entre o mundo dos espíritus e o dos vivos quedaba aberta para que os fantasmas poidesen vagar libremente… ¿Terrorífico verdade?

Máis tarde, a romanización das tribus supuxo a desaparición das festas paganas, polo que o Samhain foi perdendo importancia. E non sería ata o século XVIII cando os inmigrantes irlandeses fixeron resurxir Samhain levándoo aos Estados Unidos e popularizando lendas aterradoras.

Toda esta historia condúcenos ao Samaín que coñecemos hoxe en día, e que nos encanta celebrar. Por eso na Laxe queremos que disfrutes desta tarde connosco.

Hoxe vos invitamos a que o pasedes en grande cunha escalofriante festa chea de terroríficas personaxes e un montón de actividades: obradoiro de pintacaras, tatuaxes para pequenos e maiores… E sobre todo moitos sustos!

Non o perdas! Esperámoste no noso Centro Comercial para que disfrutedes desta festa tan antiga como aterradora connosco!