¡LA FIESTA YA ESTÁ AQUÍ!

¡LA FIESTA YA ESTÁ AQUÍ!

A lo largo de las semanas os hemos ido avisando de que el próximo 16 de Junio se iba a liar una muy buena en A Laxe… y es que el día ya está aquí, ¡no queda nada! Hoy en nuestro blog os hablaremos de lo que os podréis encontrar en nuestro Centro Comercial la próxima semana.

Para un evento de esta categoría nos hemos encargado de elegir una buena ubicación en la que todos estemos cómodos y podamos disfrutar de ese día… y es que si el tiempo lo permite celebraremos esta gala en las inmediaciones de A Laxe, en el muelle deportivo. ¿A quién no le apetece disfrutar de un refresco frente a la ría de Vigo?

Además, nos encargaremos de amenizar este día con distintas actuaciones y conciertos. Tendremos entre nosotros a la compañía Fredi&Cía, que nos presentarán un divertido espectáculo de mimo. Por otra parte, el ilusionista Martín Camiña nos dejará con la boca abierta con su espectáculo de magia. Y por último, la compañía de performances Pablo Méndez nos presentará un increíble show circense, en el que las acrobacias serán las auténticas protagonistas.

¡¡No te olvides de que sorteamos un Citroën C4 Cactus!! 

¿Con todo esto, aún dudas sobre qué hacer el próximo 16 de Junio?

¡Te esperamos en A Laxe!

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Ao longo das semanas vos fómos avisando de que o próximo 16 de Xuño íase liar unha moi boa en A Laxe… e é que o día xa está aquí, non queda nada! Hoxe no noso blog falarémosvos do que vos poderedes atopar no noso Centro Comercial a próxima semana.

Para un evento desta categoría encargámonos de elixir unha boa localización na que todos esteamos cómodos e podamos gozar dese día… e é que se o tempo o permite celebraremos esta gala nas inmediacións de A Laxe, no peirao deportivo. A quen non lle apetece disfrutar dun refresco fronte á ría de Vigo?

Ademáis, nos encargaremos de amenizar este día con distintas actuacións. Teremos entre nós á compañía Fredi&Cía, que nos presentarán un divertido espectáculo de mimo. Por outra banda, o ilusionista Martín Camiña deixaranos coa boca aberta co seu espectáculo de maxia. E por último, a compañía de performances Pablo Méndez presentaranos un incrible show circense, no que as acrobacias serán as auténticas protagonistas.

Non te esquezas de que sorteamos un Citroën C4 Cactus!!

Con todo isto, aínda dúbidas sobre qué facer o próximo 16 de Xuño?

Te esperamos en A Laxe!

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar