ESTE MARZO EN A LAXE…

En A Laxe sabemos cómo despedir Febrero y es dando la bienvenida a Marzo de una forma muy calurosa. Os estaréis preguntando a qué nos referimos… ¡Y es que el próximo mes viene cargado de espectáculos y actividades para todos los públicos!

Para comenzar, este Viernes 2 de Marzo contaremos con el espectáculo de la compañía Viravolta que nos acercará a las aventuras de Toribio de Mañón, un bandolero gallego del siglo XX que tras realizar distintas peripecias y crímenes, terminó entre rejas.

La semana siguiente, el Viernes 9, la compañía Seisdedos nos traerá las aventuras del Gallo Quirico, una divertida historia de títeres que hará que cantes y bailes durante todo el espectáculo.

Por último, el Viernes 16 nos visitará la actriz y profesora de títeres Cristina Collazo, que pondrá voz a un animado cuentacuentos. ¡Ideal para los más pequeños!

Todos estos espectáculos se realizarán en la planta baja de nuestro Centro Comercial en un horario de 19:00 a 20:30. Pero eso no es todo….¡Esto irá acompañado de nuestros Talleres Infantiles en inglés! Como siempre, los sábados en un horario de 17:30 a 20:30. Manualidades, juegos y un sinfín de aventuras que harán que los más peques aprendan un nuevo idioma.

Y tú, ¿aún estás pensando que hacer los fines de semana de Marzo? ¡Te esperamos en A Laxe!

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

En A Laxe sabemos como despedir Febreiro e é dando a benvida a Marzo dunha forma moi calorosa. Vos estaredes a preguntar a qué nos referimos… E é que o próximo mes vén cargado de espectáculos e actividades para todos os público

Para comezar, este Venres 2 de Marzo contaremos co espectáculo da compañía Viravolta que nos achegará ás aventuras de Toribio de Mañón, un bandoleiro galego do século  XX que tras realizar distintas peripecias e crimes, terminou entre reixas.

A semana seguinte, o Venres 9, a compañía Seisdedos traeranos as aventuras do Galo Quirico, unha divertida historia de títeres que fará que cantes e bailes durante todo o espectáculo.

Por último, o Venres 16 visitaranos a actriz e profesora de títeres Cristina Collazo, que poñerá voz a un animado contacontos. Ideal para os máis pequenos.

Todos estes espectáculos realizaranse na planta baixa do noso Centro Comercial nun horario de 19:00 a 20:30. Pero iso non é todo….Isto irá acompañado dos nosos talleres infantís en inglés! Coma sempre, os sábados nun horario de 17:30 a 20:30. Manualidades, xogos e unha infinidade de aventuras que farán que os máis pequenos aprendan un novo idioma.

E ti, aínda estás a pensar que facer os fins de semanas de Marzo? Te esperamos en A Laxe!

GuardarGuardar

GuardarGuardar