Despídete de Noviembre a lo grande

Despídete de Noviembre a lo grande

En A Laxe sabemos cómo disfrutar y aprovechar al máximo el otoño creando tardes y momentos mágicos para toda la familia. Si todavía no tienes planes para los últimos fines de semana de Noviembre… ¡Nosotros te proponemos espectáculos y actividades para todos los públicos!

Este viernes sorpréndete con el increíble espectáculo de Barafunda creando figuras imposibles con globos, una puesta en escena que sorprenderá a grandes y a pequeños.

El sábado contaremos con la increíble voz de Diana Tarín, finalista de La Voz, para ponerle ritmo y música a nuestra tarde.

Del 23 al 25 de noviembre deja que los más pequeños se conviertan en auténticos cocineros mientras se divierten con nuestros talleres de ‘Cooking and fun’.

El 24 y 30 de noviembre volveremos a contar con espectáculos de animación y cuentacuentos de la mano de Miguel Ángel y su “Contos para non ter medo” y Barafunda interpretando “Pepiña Maruxiña quere voar”.

Y por supuesto… ¡El 25 de Noviembre inauguramos la Navidad en A Laxe acompañados por la música en directo de ‘Broken Peach’!

Y tú, ¿Aún no sabes cómo despedir a lo grande Noviembre? ¡Te esperamos en A Laxe!

_________________________________________________________________________________________________

Na Laxe sabemos como disfrutar e aproveitar ao máximo o outono creando tardes e momentos máxicos para toda a familia. Se ainda non tes planes para os últimos findes de novembro… Nós propoñémosche espectáculos e actividades para todos os públicos! 

Este venres sorpréndete co increíble espectáculo de Barafunda creando figuras imposibles con globos, unha posta en escena que sorprenderá a grandes e miúdos.

O sábado contaremos coa increíble voz de Diana Tarín, finalista de ‘La Voz’, para ponerle ritmo e música á nosa tarde.

Do 23 ao 25 de novembro deixa que os máis pequenos se convertan en auténticos cociñeiros mentres que se divirten cos nosos obradoiros de ‘Cooking and Fun’.

 

O 24 e 30 de novembro volveremos a contar con espectáculos de animación e contacontos da man de Miguel Ángel e o seu “Contos para non ter medo” e Barafunda interpretando “Pepiña Maruxiña quere voar”.

E por suposto… O 25 de Novembro inauguramos o Nadal na Laxe acompañados pola música en directo de ‘Broken Peach’!

E ti, aínda non sabes como despedir ao grande Novembro? Esperámoste no noso centro comercial!