¡Comienzan nuestras actividades de Otoño!

 

¡En A Laxe no está permitido aburrirse! Por eso damos comienzo a nuestras actividades de otoño. Un sinfín de posibilidades para hacer de tus tardes de fin de semana un rato divertido en familia.

Descubre nuestras actividades para los más peques de la casa, desde cuentacuentos con historias fantásticas y divertidas que les harán soñar, hasta espectáculos de lo más variados: teatro, clown, magia, globoflexia…, ¡e incluso talleres de cocina!

¡Pero no nos olvidamos del público adulto! Disfruta de nuestras fiestas temáticas: una terrorífica Fiesta de Halloween con taller de pintacaras y tatuajes, y nuestra Fiesta del Magosto, en la que podrás degustar riquísimas castañas asadas mientras nuestros peques amenizan la velada con un espectáculo de danza tradicional gallega. Y por si fuera poco, llenamos de ritmo nuestro centro comercial con conciertos para todos los gustos.

Este otoño la diversión está en el Centro Comercial A Laxe. Vive un sinfín de aventuras para toda la familia con nosotros. ¿Te lo vas a perder?

 

_________________________________________________________________________________________________

En A Laxe non está permitido aburrirse! Por iso damos comezo ás nosas actividades de outono. Un sinfín de posibilidades para facer das túas tardes de fin de semana un rato divertido en familia.

Descubre as nosas actividades para os máis peques da casa, dende contacontos con historias fantásticas e divertidas que os farán soñar, ata espectáculos do máis variados: teatro, clown, maxia, globoflexia…, e incluso obradoiros de cocina!

Pero non nos olvidamos do público adulto! Disfruta das nosas festas temáticas: unha terrorífica Festa de Samaín con obradoiro de pintacaras e tatuaxes, a nosa Festa do Magosto, na que poderás degustar riquísimas castañas asadas mentres os nosos peques amenizan a velada con espectáculo de danza tradicional galega. E por se fora pouco, cheamos de ritmo o noso centro comercial con concertos para todos os gustos.

Este outono a diversión está no Centro Comercial A Laxe. Vive un sinfín de aventuras para toda a familia connosco. Non o perdas!