¡Celebramos 10 años junto a ti!

¡Celebramos 10 años junto a ti!

Como no podía ser de otra forma, ¡nuestra fiesta de aniversario ha sido todo un éxito!

El buen tiempo nos ha permitido disfrutar de este último gran evento de la primavera con un ambientazo veraniego, donde el sol y los espectáculos en directo han sido los protagonistas.

Los exteriores de A Laxe, en pleno puerto deportivo, se han convertido por un día en un escenario circense gracias al show de Pablo Méndez, la magia de Martín Camiña y el humor de la compañía de mimo Fredi&Cía.

Y como colofón, el anuncio de la ganadora del Citroën C4 Cactus, Susana García.

La delegada del Consorcio de la Zona Franca, Teresa Pedrosa, hizo entrega de las llaves a la nueva propietaria, que ya presume de coche nuevo.

Una jornada de anécdotas, emociones y mucha diversión que ha sido inolvidable gracias a vosotros. ¡Estamos deseando volver a repetirlo!

______________________________________________________________________________________________________

Como non podía ser doutra forma, a nosa festa de aniversario ficou todo un éxito!

O bo tempo permitiunos desfrutar deste último grande evento da primavera cun ambientazo estival, onde o sol e os espectáculos en directo foron os protagonistas.

Os exteriores da Laxe, en pleno porto deportivo, convertéronse por un día nun escenario circense grazas ao show de Pablo Méndez, a maxia de Martín Camiña e o humor da compañía de mimo Dred&Cía.

E como colofón, o anuncio da gañadora do Citroën C4 Cactus, Susana García. A delegada do Consorcio da Zona Franca, Teresa Pedrosa, fixo entrega das chaves á nova propietaria, que xa presume de coche novo.

Unha xornada de anécdotas, emocións e moita diversión que foi inesquecible grazas a vós. Desexamos volver repetilo!