La Carrera Contrarreloj celebra ya su 4ª Edición

La Carrera Contrarreloj celebra ya su 4ª Edición

Que supón organizar un evento deportivo como leste?Este pasado Sábado 4 de Marzo ha tenido lugar la 4ª Carrera Contrarreloj por Equipos, un evento ya tradicional en el Puerto de Vigo por sus consecutivas celebraciones y sus originales premios. Hoy en nuestro Blog hablamos con Jose Carlos, miembro de la organización del proyecto, que nos cuentan los pequeños secretos de esta Carrera.

  • ¿De dónde surge la idea de celebrar este evento deportivo?

Mi compañero Alfonso Moro y yo estábamos en los preparativos de la carrera que organizamos en Septiembre con motivo de las fiestas del marisco y, hablando, se nos ocurrió hacer esta Contrarreloj, sabiendo que era típica en el ciclismo pero nunca en atletismo. Nos pareció buena idea, y el tiempo nos ha dado la razón.

  • En la carrera pueden participar equipos masculinos, femeninos, mixtos e infantiles. ¿Qué tipo de público es más asiduo al evento?

El tipo de público es muy variopinto, desde los que están paseando por las avenidas, a los que están tomando cafés en las terrazas y, por supuesto, los familiares de los participantes.

  • Vuestros premios son de lo más originales, desde una mariscada completa hasta 10 kg de mejillones. ¿Cómo se os ocurrió hacer un premio baja un concepto gastronómico tan autóctono como el marisco? ¿Sirven estos manjares de aliciente suficiente para los participantes?
El tema de los premios fue algo que siempre tuvimos claro, ya que al ser por equipos de este modo todos se llevan su premio, y además, dar productos de nuestra tierra ya cociditos y preparados para cenar ese día, sirve de excusa para el equipo se reencuentre para saborearlo. Esta carrera es original por su formato y por los premios en marisco y la gente siempre se ha ido muy contenta de este evento.
Quiero aprovechar para dar las gracias a Viveros de Vigo porque nos hace una rebaja sustancial en la compra del marisco, y a Pescadería Loli que dona los mejillones.

  • ¿Qué supone organizar un evento deportivo como este?

Supone mucho trabajo tanto para mí como para mi compañero pero, el atletismo fue, es y será siempre importante en nuestras vidas, y lo hacemos con mucho gusto tanto esta carrera como la de las fiestas del marisco.

  • ¿Con qué parte te quedarías de todo el proyecto?

Del evento me gusta todo, pero de quedarme con algo me quedaría con los participantes, porque sin ellos esta carrera no sería posible. Siempre se lo digo en el discurso de despedida después de la entrega del marisco.

Quiero agradecer al Metropolitan, por patrocinar este evento y siempre tengo un si en ellos. Gracias.
A mis compañeros de la Policía Portuaria por su inestimable ayuda el día de la carrera.
Al Puerto de Vigo porque siempre me dan todas las facilidades para hacer esta carrera y la de septiembre.
Y agradecer a Frutas Nieves, a Panadería El Trigal, a Agua Sana, a Pepsi.
Y a todos los miembros del equipo de atletismo ADN Runners-Telmo Peluqueros F.C. del que formo parte porque somos una familia y están siempre ahí para ayudar en cualquier cosa.

 

Para conocernos un poco más:

  • Un color : el rojo.
  • Un lugar : Nueva York.
  • Un recuerdo: el nacimiento de mis dos hijos.
  • Un deporte: el atletismo.
  • Una pasión: viajar.
  • Un consejo: vivir y dejar vivir, y siempre con la verdad por delante. Sinceridad absoluta en todas las facetas de la vida.
     _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Este pasado Sábado 4 de Marzo tivo lugar a 4ª Carreira Contrarreloxo por Equipos, un evento xa tradicional no Porto de Vigo polas súas consecutivas celebracións e os seus orixinais premios. Hoxe no noso Blogue falamos con Jose Carlos, membro da organización do proxecto, que nos contan os pequenos secretos desta Carreira.

  • De onde xorde a idea de celebrar este evento deportivo?
O meu compañeiro Alfonso Mouro e eu estabamos nos preparativos da carreira que organizamos en setembro con motivo das festas do marisco e, falando, ocorréusenos facer esta Contrarreloxo, sabendo que era típica no ciclismo pero nunca en atletismo. Pareceunos boa idea, e o tempo deunos a razón.

  • Na carreira poden participar equipos masculinos, femininos, mixtos e infantís. Que tipo de público é máis asiduo ao evento?
O tipo de público é moi variado, desde os que están a pasear polas avenidas, aos que están a tomar cafés nas terrazas e, por suposto, os familiares dos participantes.

  • Os vosos premios son en grao sumo orixinais, desde unha mariscada completa ata 10 kg de mexillóns. Como se vos ocorreu facer un premio baixa un concepto gastronómico tan autóctono como o marisco? Serven estes manxares de aliciente suficiente para os participantes?
O tema dos premios foi algo que sempre tivemos claro, xa que ao ser por equipos deste xeito todos levan o seu premio, e ademais, dar produtos da nosa terra xa cocidiños e preparados para cear ese día, serve de escusa para o equipo reencóntrese para saborealo. Esta carreira é orixinal polo seu formato e polos premios en marisco e a xente sempre se foi moi contenta deste evento.
Quero aproveitar para dar as grazas a Viveiros de Vigo porque nos fai unha rebaixa substancial na compra do marisco, e a Pescadería Loli que doa os mexillóns.

  • Que supón organizar un evento deportivo como este?
 Supón moito traballo tanto para min como para o meu compañeiro pero, o atletismo foi, é e será sempre importante nas nosas vidas, e facémolo con moito gusto tanto esta carreira como a das festas do marisco.

  •  Con que parte quedarías de todo o proxecto?
Do evento gústame todo, pero de quedarme con algo me quedaría cos participantes, porque sen eles est carreira non sería posible. Sempre llo digo no discurso de despedida despois da entrega do marisco.
Quero agradecer ao Metropolitan, por patrocinar este evento e sempre teño un se neles. Grazas.
Aos meus compañeiros da Policía Portuaria pola súa inestimable axuda o día da carreira.
Ao Porto de Vigo porque sempre me dan todas as facilidades para facer esta carreira e a de setembro.
E agradecer a Froitas Neves, a Panadería O Trigal, a Auga Sa, a Pepsi.
E a todos os membros do equipo de atletismo ADN Runners-Telmo Perruqueiros F.C. do que formo parte porque somos unha familia e están sempre aí para axudar en calquera cousa.
Para coñecernos un pouco máis:
  • Unha cor : o vermello.
  • Un lugar : Nova York.
  • Un recordo: o nacemento dos meus dous fillos.
  • Un deporte: o atletismo.
  • Unha paixón: viaxar.
  • Un consello: vivir e deixar vivir, e sempre coa verdade por diante. Sinceridade absoluta en todas as facetas da vida.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn