¡¡Atrévete con la Realidad Virtual!!

¡¡En A Laxe sabemos cómo empezar el fin de semana!! Y es que a partir de hoy en la Planta Baja de nuestro Centro Comercial podrás atreverte con la Realidad virtual!!

¿Qué es lo que se conoce como Realidad Virtual?

La definición de la RAE recoge que es “La representación de escenas o imágenes de objetos producida por un sistema informático, que da la sensación de su existencia real”. En nuestro idioma, se conoce como Realidad Virtual la inmersión sensorial en un nuevo mundo basado en un entorno real o no, que podemos percibir gracias a unas gafas de realidad virtual y sus accesorios. ¿Qué conseguimos con esta experiencia? Crear un mundo ficticio en el que poder participar en primera persona, siendo protagonista de mundos totalmente imaginarios.

     

¡¡Y en A Laxe contaremos con esta tecnología!! Un sin fin de actividades aptas para todo tipo de público que os esperan en nuestro Centro Comercial a partir de hoy, en un horario de 12:30 – 14:30 y 16:30 – 20:30. Podrás disfrutar de esta experiencia hasta el día 3 de Diciembre (descartando domingo 19 y 26 de Noviembre). Pero no te preocupes… Porque volveremos con más a partir del 20 de Diciembre y hasta el 5 de Enero. (descartando 25 de Diciembre y 1 de Enero) ¡Nosotros sí que sabemos despedir la Navidad, o no!

¡No lo dudes y atrévete con la realidad virtual!

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

No noso centro comercial sabemos como comezar a fin de semana…. A partir de hoxe e hasta o día 3 de Decembro, na planta baixa do noso Centro Comercial contaremos con experiencias de realidade virtual.

¿Qué é o que se coñece como realidade virtual?

A definición da RAE recolle que é “A representación de escenas ou imaxes de obxetos producidas por un sistema informático que da a sensación de existencia real”. No noso idioma… Conócese como Realidade Virtual á inmersión sensorial nun novo mundo basado nun entorno real ou non, que podemos percibir grazas a unhas gafas de realidade virtual ou a uns accesorios. ¿Qué conseguimos con esta experiencia? Crear un mundo ficticio, no que poder participar en primeira persoa, sendo protagonista de mundos totalmente imaxinarios.

¡¡Pois en A Laxe contaremos con esta tecnoloxía!! Un sin fin de actividades aptas para todo tipo de público que vos esperan no noso centro comercial a partir de hoxe, nun horario de 12:30 a 14:30 e de 16:30 a 20:30!! Disfrutarás desta experiencia ata o día 3 de Decembro (descartando domingo 19 e 26 de Novembro). Pero non te preocupes… voltaremos con máis a partir do 20 de Decemebro e ata o 5 de Xaneiro (descartando 25 de Diciembre e 1 de Xaneiro). Nós sí que sabemos despedir a Navidade, ou non?

¡Non o dudes e atrévete ca realidad virtual!

 

 

GuardarGuardarGuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

GuardarGuardar

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn