As Caras de A Laxe. Nails Factory

As Caras de A Laxe. Nails Factory

Hoy nuestra Linckia entrevista a Carmen y Francisco, de la compañía Nails Factory, a quienes podréis encontrar en la Planta Baja de nuestro Centro Comercial!

-Para quienes aún no lo sepan, ¿Qué es Nails Factory?

Nails Factory es una marca española especializada en el cuidado de las uñas, ya sean de manos o pies, que nace en 2005 con la idea de trasladar a España la cultura de manicura y pedicura que ya existía en el extranjero.

Hoy en día estamos muy asentados en el mercado. Tanto nuestros productos como nuestra técnica están testados, y es una garantía a la hora de poder vender calidad a nuestros clientes. Incluso, hace poco, nos han dado la Medalla de Oro de la Asociación Española de Profesionales de la Imagen, y ese tipo de reconocimientos son logros importantes para la marca y que la hacen crecer, lo que te hace sentir un orgullo personal, pero que también suponen un respaldo de calidad de cara al público.

En Galicia ya nos encontramos en Santiago de Compostela, A Coruña, Lugo, y aquí en Vigo. Cuando abrimos en Santiago en 2013 éramos 28 centros, y ahora, 3 años después, somos 120 centros repartidos por toda España. Es un trabajo muy grande el que ha habido detrás, y estamos muy orgullosos de nuestra marca, y aunque somos franquiciados, la sentimos como nuestra.

-¿Desde cuándo estáis en A Laxe?

En A Laxe llevamos desde el 5 de julio del 2015. El primer año fue difícil. Este es el primer y único Nails Factory de Vigo, y aquí existía muy poca cultura de uñas. Nosotros le estamos trasladando a los clientes un servicio a muy bajo coste, lo cual es posible porque nosotros trabajamos con volumen de personas. Solemos hacer entre 1500 y 1600 servicios al mes, pudiendo llegar incluso a los 2000 en temporada alta. Por ese volumen de clientes, nos podemos permitir que nuestros precios sean bajos, ya sean servicios de manicura, pedicura uñas de gel o acrílicas. Sin embargo, esta es la razón de que el público desconfíe. Pero en el momento que nuestros clientes prueban y ven que lo que ofrecemos es bueno, se suben al carro. La gente se va acostumbrando, y se deja aconsejar. Además, con precios tan bajos ven que, por poco dinero, pueden tener sus uñas arregladas todo el mes, y acuden a nosotros de manera más cotidiana.

Cada cliente es un mundo, y nosotros ofrecemos un trato personalizado. Aconsejamos lo que creemos que es lo mejor para cada cliente, dependiendo de cuáles sean sus necesidades. No todas las uñas son iguales, y cada una necesita un tratamiento diferente. Esta es la manera de fidelizar clientes, que confíen en ti y vean que tus recomendaciones les han funcionado.

-¿Cómo es la comunicación con vuestros clientes?

Si la gente no viene a vernos nosotros tenemos que llegar a la gente de alguna manera. Las redes sociales funcionan como una publicidad más barata, pero también más cercana, menos intrusiva. Aunque pueden resultar un arma de doble filo, o te hacen grande o te sepultan. Nuestra página la maneja la central, pero nosotros mantenemos el contacto de forma permanente con ellos, eligiendo los contenidos y el tipo de impactos que queremos hacer llegar al público. En Vigo tenemos un rango de hasta 20.000 personas, también a través de publicidad en prensa y, a veces, en radio.nails-equipo

Siempre hay cosas que mejorar, todos los días, pero eso es lo que también nos hace crecer. A los clientes hay que mimarlos, hacer que se sientan a gusto. Aquí en A Laxe somos un equipo de 5 personas, y debes saber transmitirle también a tu quipo los valores de la marca, y hacer que ellos transmitan eso mismo a los clientes.

Nosotros por ejemplo damos un trato muy personal. Está claro que no todo el mundo va a hablar bien de nosotros, pero nos gusta gestionar esas críticas de tú a tú, y poder aprender de ellas. Cuando recibimos una crítica, por ejemplo, a través de redes sociales, siempre intentamos ponernos en contacto con ese cliente para conocer la problemática más de cerca y ofrecerle una solución o una disculpa en caso de que sea necesario, y esto hace que ellos mismos se queden con un mejor sabor de boca. A todos nos gusta que nos hagan caso y sentirnos mimados.

Este es el centro que más a crecido en el último año en toda Galicia, y es importante para nosotros que siga siendo así. Pretendemos que de esta forma todos nuestros clientes se sientan satisfechos.

-¿Qué tipo de público acude a Nails Factory en A Laxe?

La gran mayoría de nuestros clientes son mujeres de entre 25 a 45 años, y siempre intentamos fidelizarlos. Al trabajar con agenda, y una vez que la gente nos conoce, siempre repiten. A pesar de que estamos en un momento en el que el mercado, en algunos sectores, está bajo de ventas, sobre todo en los meses de Octubre y Noviembre, a nosotros nos siguen entrando clientas nuevas, y eso nos encanta, porque quiere decir que le seguimos llegando a la gente.

-¿Notáis que la afluencia de cruceros os beneficie?

Sí, muchos turistas paran en nuestro stand, aunque no tuvieran pensado hacerse la manicura. Incluso tenemos algún turista que ya ha repetido, o las tripulaciones, que lo comentan entre ellos. Nosotros ya tenemos una cartera de clientes que cubren nuestra agenda, pero los cruceros se convierten en un plus, tanto para nosotros como para el centro comercial, que le da mucha vida por las mañanas.

-Si tuviérais que describir Nails Factory con una palabra, ¿cuál sería?

Francisco: Belleza.

Carmen: Eficiencia.

-¿Y cuál sería la palabra con la que describiríais A Laxe?

Francisco: Diferente.

Carmen: Exclusivo.

-¿Cuál es vuestro producto o servicio más exitoso?

El Geils. La marca ya lo vende como nuestro producto estrella. Geils es el nombre de nuestros esmaltes semipernails-uñasmanentes. Es un servicio rápido y económico. Por 9,90 poder tener las uñas arregladas más de 15 días es estupendo.

Hay que tener en cuenta que tenemos unos precios entre el 30 y 40% por debajo que los precios de la calle.

Depende también de la temporada, por ejemplo, las pedicuras en verano arrasan. Además siempre contamos con promociones que a las clientas les encantan, y se llevan manicura y pedicura por un precio increíble. Sobretodo, aquí en Galicia, por el clima, la pedicura es un servicio muy estacional, pero  ahora en Navidades también se recupera un poco, ya que todas queremos tener los pies preparados para las fiestas y poder lucir sandalias de nuevo.

La compañía nos tiene a la última de todos los productos y novedades de la marca y del sector, lo que os hace poder ofrecerle a nuestras clientes lo último en salir al mercado, y las técnicas más novedosas.

-¿Cuál es vuestro rincón favorito de A Laxe?

Carmen: Las terrazas.

Francisco: Nuestro stand.

 

Y ahora unas preguntas cortas para conoceros mejor:

-Un deseo para lo que queda de año:

Francisco y Carmen: Que suban las ventas.

-Una aspiración:

Francisco y Carmen: Crecer en Vigo

-Un sueño por cumplir:

Francisco: Que la marca pueda salir de España.

Carmen: Crecer como marca.

-Un color de uñas:

Francisco: Negro.

Carmen: Rojo.

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Hoxe nosa Linckia entrevista a Carmen e Francisco, da compañía Nails Factory, a quen poderás atopar na Planta Baixa do noso Centro Comercial!

-Para quen aínda non o saiban, Que é Nails Factory?

Nails Factory é unha marca española especializada no coidado das uñas, xa sexan de mans ou pés, que nace en 2005 coa idea de trasladar a España a cultura de manicura e pedicura que xa existía no estranxeiro.

Hoxe en día estamos moi asentados no mercado. Tanto os nosos produtos como a nosa técnica están testados, e é unha garantía á hora de poder vender calidade aos nosos clientes. Mesmo, hai pouco, déronnos a Medalla de Ouro da Asociación Española de Profesionais da Imaxe, e ese tipo de recoñecementos son logros importantes para a marca e que a fan crecer, o que che fai sentir un orgullo persoal, pero que tamén supoñen un respaldo de calidade de fronte ao público.

En Galicia xa nos atopamos en Santiago de Compostela, A Coruña, Lugo, e aquí en Vigo. Cando abrimos en Santiago en 2013 eramos 28 centros, e agora, 3 anos despois, somos 120 centros repartidos por toda España. É un traballo moi grande o que houbo detrás, e estamos moi orgullosos da nosa marca, e aínda que somos franquiciados, sentímola como nosa.

-Desde cando estades na Laxe?

Na Laxe levamos desde o 5 de xullo do 2015. O primeiro ano foi difícil. Este é o primeiro e único Nails Factory de Vigo, e aquí existía moi pouca cultura de uñas. Nós estámoslle trasladando aos clientes un servizo a moi baixo custo, o cal é posible porque nós traballamos con volume de persoas. Adoitamos facer entre 1500 e 1600 servizos ao mes, podendo chegar mesmo aos 2000 en tempada alta. Por ese volume de clientes, podémonos permitir que os nosos prezos sexan baixos, xa sexan servizos de manicura, pedicura uñas de xel ou acrílicas. Con todo, esta é a razón de que o público desconfíe. Pero no momento que os nosos clientes proban e ven que o que ofrecemos é bo, sóbense ao carro. A xente vaise afacendo, e déixase aconsellar. Ademais, con prezos tan baixos ven que, por pouco diñeiro, poden ter as súas uñas arranxadas todo o mes, e acoden a nós de maneira máis cotiá.

Cada cliente é un mundo, e nós ofrecemos un trato personalizado. Aconsellamos o que cremos que é o mellor para cada cliente, dependendo de cales sexan as súas necesidades. Non todas as uñas son iguais, e cada unha necesita un tratamento diferente. Esta é a maneira de fidelizar clientes, que confíen en ti e vexan que as túas recomendacións funcionáronlles.

-Como é a comunicación cos vosos clientes?

Se a xente non vén vernos nós temos que chegar á xente dalgunha maneira. As redes sociais funcionan como unha publicidade máis barata, pero tamén máis próxima, menos intrusiva. Aínda que poden resultar unha arma de dobre fío, ou che fan grande ou che sepultan. A nosa páxina manéxaa a central, pero nós mantemos o contacto de forma permanente con eles, elixindo os contidos e o tipo de impactos que queremos facer chegar ao público. En Vigo temos un rango de ata 20.000 persoas, tamén a través de publicidade en prensa e, ás veces, en radio.nails-equipo

Sempre hai cousas que mellorar, todos os días, pero iso é o que tamén nos fai crecer. Aos clientes hai que consentilos, facer que sentan a gusto. Aquí na Laxe somos un equipo de 5 persoas, e debes saber transmitirlle tamén á túa quipo os valores da marca, e facer que eles transmitan iso mesmo aos clientes.

Nós por exemplo damos un trato moi persoal. Está claro que non todo o mundo vai falar ben de nós, pero gústanos xestionar esas críticas de ti a ti, e poder aprender delas. Cando recibimos unha crítica, por exemplo, a través de redes sociais, sempre tentamos poñernos en contacto con ese cliente para coñecer a problemática máis de preto e ofrecerlle unha solución ou unha desculpa no caso de que sexa necesario, e isto fai que eles mesmos queden cun mellor sabor de boca. A todos gústanos que nos fagan caso e sentirnos consentidos.

Este é o centro que máis a crecido no último ano en toda Galicia, e é importante para nós que siga sendo así. Pretendemos que desta forma todos os nosos clientes sentan satisfeitos.

-Que tipo de público acode a Nails Factory na Laxe?

A gran maioría dos nosos clientes son mulleres de entre 25 a 45 anos, e sempre tentamos fidelizarlos. Ao traballar con axenda, e unha vez que a xente nos coñece, sempre repiten. A pesar de que estamos nun momento no que o mercado, nalgúns sectores, está baixo de vendas, sobre todo nos meses de Outubro e Novembro, a nós séguennos entrando clientas novas, e iso encántanos, porque quere dicir que lle seguimos chegando á xente.

-Notades que a afluencia de cruceiros benefícievos?

Si, moitos turistas pairan na nosa caseta, aínda que non tivesen pensado facerse a manicura. Mesmo temos algún turista que xa repetiu, ou as tripulacións, que o comentan entre eles. Nós xa temos unha carteira de clientes que cobren a nosa axenda, pero os cruceiros convértense nun plus, tanto para nós como para o centro comercial, que lle dá moita vida polas mañás.

-Se tuviérais que describir Nails Factory cunha palabra, cal sería?

Francisco: Beleza.

Carmen: Eficiencia.

-E cal sería a palabra coa que describiriades A Laxe?

Francisco: Diferente.

Carmen: Exclusivo.

-Cal é o voso produto ou servizo máis exitoso?

O Geils. A marca xa o vende como o noso produto estrela. Geils é o nome dos nosos esmaltes semipernails-uñasmanentes. É un servizo rápido e económico. Por 9,90 poder ter as uñas arranxadas máis de 15 días é estupendo.

Hai que ter en conta que temos uns prezos entre o 30 e 40% por baixo que os prezos da rúa.

Depende tamén da tempada, por exemplo, as pedicuras no verán arrasan. Ademais sempre contamos con promocións que ás clientas encántanlles, e levan manicura e pedicura por un prezo incrible. Abrigo, aquí en Galicia, polo clima, a pedicura é un servizo moi estacional, pero agora en Nadal tamén se recupera un pouco, xa que todas queremos ter os pés preparados para as festas e poder lucir sandalias de novo.

A compañía tennos á última de todos os produtos e novidades da marca e do sector, o que vos fai poder ofrecerlle a nosas clientes o último en saír ao mercado, e as técnicas máis novas.

-Cal é o voso recuncho favorito da Laxe?

Carmen: As terrazas.

Francisco: A nosa caseta.

 

E agora unhas preguntas curtas para coñecervos mellor:

-Un desexo para o que queda de ano:

Francisco e Carmen: Que suban as vendas.

-Unha aspiración:

Francisco e Carmen: Crecer en Vigo

 

-Un soño por cumprir:

Francisco: Que a marca poida saír de España.

Carmen: Crecer como marca.

-Unha cor de uñas:

Francisco: Negro.

Carmen: Vermello.

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