A Cova das Letras en A Laxe

Este viernes 16 de Marzo, en A Laxe, a partir de las 19:00 horas, contaremos con la actuación de Cristina Collazo, que nos traerá a través de su compañía, A Cova das letras, un divertido cuentacuentos que hará disfrutar a los más pequeños.

Hoy Cristina nos cuenta qué fue lo que la llevó a crear esta compañía.

¿Cómo surge la idea de crear “A Cova das letras? A Cova das letras surge como la creación de un espacio en el rural para la investigación teatral, así como el contacto con la naturaleza influencia en el arte de una actriz y en la conexión de la mujer con el espacio.

¿Cuánto tiempo lleva en activo la compañía? Cuántos miembros forman parte de ella? Comencé esta aventura en 2014 con la ayuda de la creadora y fotógrafa Pilar Abades. Con el paso del tiempo y la suma de proyectos se han ido incorporando distintos profesionales; Beatriz Rodríguez flautistas, Sonia García ilustradora, Anxo García titiritero, y Manuel Paino trompetista y compositor, son las últimas incorporaciones.

¿Qué es lo que crees que caracteriza vuestra compañía? La perspectiva de género y el carácter rural de los espectáculos son los aspectos que más destacan, además de que, la mayoría de nuestras obras son para todos los públicos.

¿Qué te inspira a la hora de crear espectáculos? Las ideas más locas, y para mi, las más creativas siempre ocurren en los lugares menos esperados, además, leer libros sobre una temática concreta de las obras que queremos crear es fundamental. Otra vía de inspiración es la improvisación sobre un aspecto en concreto.

¿Algún número al que le tengas especial cariño? A pesar de que puedo decir muy orgullosa que todos y cada uno de los números tienen una magia especial, voy a destacar “A gata con zocos”, número en el que estamos totalmente volcados en este momento.

¿Cómo tienes la agenda de los próximos meses? ¡Puedo decir con mucha alegría que completita! Como decía anteriormente, empezamos con el número de “A gata con zocos”, con el que estaremos en Valladares (Vigo) el próximo 17 de Junio.

A continuación, una serie de preguntas para conocerte un poco mejor:

Un color. El negro.

Una película. Tiempos Modernos de Chaplin.

Un libro. El principito.

Un lugar: Las cataratas de la Toja.

Un recuerdo. El olor a churros en la feria de Bandeira.

Una afición. Las plantas.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Este venres 16 de Marzo, en A Laxe, a partir das 19:00horas, contaremos ca actuación da actriz Cristina Collazo, que a través da súa compañía A Cova das letras, traerános un divertido contacontos que fará disfrutar ós máis pequenos.

Hoxe Cristina nos conta qué foi o que a levou a crear esta compañía.

Como sorxe a idea de crear “A Cova das Letras? Xorde como creación dun espazo no rural para a investigación teatral, como o contacto coa natureza influencia na arte da actriz e na conexión da muller co espazo.

Cánto tempo leva a compañía en activo? Cantos membros forman parte dela? Comecei esta aventura en 2014 coa axuda da fotógrafa e creadora Pilar Abades. Co paso do tempo e a suma de proxectos fóronse incorporando distintos profesionais; Beatriz Rodríguez flautista, Sonia García ilustradora, Anxo García titiriteiro e Manuel Paino trompetista e compositor, son as últimas incorporacións

Qué é o crees que caracteriza a vosa compañía? A perspectiva de xénero e o carácter rural dos espectáculos son os aspectos propios que se poden destacar. Así mesmo, a maioría das nosas pezas son para tódolos públicos.

Que te inspira á hora de crear espectáculos?  As ideas máis tolas, e para min, as máis creativas, sempre acontecen en lugares inusuais, mais, tamén, ler libros sobre a temática concreta que imos traballar é fundamental. A exploración e improvisacións sobre un aspecto concreto, ben sexa musical ou visual, é outra vía de inspiración que empregamos.

Algún número ao que lle teñas especial cariño? Pra min todos teñen maxia, mais a nosa última creación A gata con zocos, é o espectáculo no que estamos máis somerxidas.

Cómo tes a axenda nos próximos meses? Pois con moita alegría podo dicir que completiña! A gata con zocos comeza a xirar polas bandas de música e nós con ela. Estaremos en Vigo, en Valadares o próximo 17 de xuño.

A continuación unha serie de preguntas cortas para coñecerte un pouco máis.

Unha cor. Negra.

Unha película. Tempos modernos, Chaplin.

Un libro. O Principiño.

Un lugar. A fervenza do Toxa.

Un recordo. O cheiro dos churros na feira da Bandeira.

Unha afición. As plantas.

 

 

GuardarGuardar